איך תהפכו לעשירים יותר? דבר ראשון אל תלכו להרצאות

    משה גבריאלוב 5 Comment on איך תהפכו לעשירים יותר? דבר ראשון אל תלכו להרצאות
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם גם עמוד הרשת החברתית שלכם ושאר המדיות שמול עיניכם מוצפים בפרסומות על קורסים שאמורים להפוך אתכם לעשירים יותר, אם גם אתם מאמינים שיש מי שילמד אתכם איך לעשות כסף מנדל״ן בלי הון עצמי, אם גם אתם חושבים שיש מנטור שילמד אתכם איך לעשות יותר כסף, תנו לי להסביר לכם משהו על איך שהעולם עובד כי לעיתים נדמה לי שיש כאן כמה שלא הבינו.
    בואו ניקח לדוגמא את תחום הנדל״ן. תחום שקרוב לליבי. תארו לכם שיש אדם שיום אחד מצא שיטה פלאית שכזו, לא להשקיע כסף בנדל״ן ועדיין להרויח ממנו כסף. (ספוילר – אין דרך כזו, אבל נניח) עכשיו עומדות בפני האדם הסופר מוכשר הזה שתי אפשרויות. האחת, זה פשוט לעשות כסף מנדל״ן. כי הרי אם אין לו צורך בהון עצמי, כל מה שהוא נדרש לו בעצם זה משאב הזמן. יתכבד האדון הנכבד וישקיע את כל זמנו ומרצו לבצע השקעות נדל״ן למען רווחתו ורווחת משפחתו. האפשרות השניה היא ללכת וללמד את כל מי שרוצה לשמוע, את השיטה הנפלאה שפיתח. לגרום להם לשלם על הידע המופלא הזה אלפי שקלים ולהתרוצץ מעיר לעיר וממדינה למדינה תוך שיווק ופרסום אגרסיביים של הקורס ולהתפרנס בעצם ממכירת הסוד שלו.
    עכשיו תשאלו את עצמכם באיזו מן האפשרויות הייתם בוחרים לו הייתם אתם ניצבים מול הדילמה הזו. אם בחרתם באפשרות השניה, אולי באמת כדאי שתלכו לקורס שלו.. אם בחרתם באפשרות הראשונה אתם כנראה אנשים שפויים שמבינים שאם למישהו יש אוצר של מטילי זהב ביד הוא לא הולך ומוכר אותו תמורת פרוטות, שהרי כולנו נסכים שתחום הנדל״ן בעולם מגלגל מאות מיליארדי דולרים בעוד תחום הקורסים ל׳איך עושים כסף׳ הוא, נאמר זאת בעדינות, נאבק על המיליארד הראשון. של הלירה הרוסית.
    הכרתי כמה אנשים שעשו כסף בחייהם. לא מעט מהם שמחים לחלוק עם אחרים ידע ועצות שרכשו במרוצת הזמן ולעיתים אף מעבר לכך. אבל לא פגשתי אף אדם שעשה כסף והחליט שמספיק לו. בטח לא פגשתי אדם שעשה כסף שהחליט שעד כדי כך מספיק לו שזה הזמן להתחיל ללמד אחרים איך בדיוק לעשות את זה ולגבות על זה כמה ׳גרושים׳ במושגים של אדם עשיר, ולקדם את עצמו בפרסום, ולשכור אולם ולהתפלל חזק לכסות את הוצאות הערב הזה לפני שתקרת האולם נופלת על ראשו.
    אז איך עושים כסף? וואלה, כנראה שאם הייתי יודע הייתי עושה. אולי פותחים איזה קורס ומלמדים אחרים איך עושים כסף. גם זו אופציה.


    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      זה תלוי מה אתה מאמין
      אני מאמין שיש בעולם שפעואם אני חולק ידע בתחום שלי עדיין יש לי את הייחודיות איךלעשות את זה בצורה שלי
      אי אפשר שכולם יהיו זהין ויצליחו אותו דבר
      נ.ב. כתבה יפה מאוד

    2. 3

      וואלה, דברים של טעם יש בפיך. תפתח קורס ותמכור אותם 🙂

    3. 2

      וואלה מגניב ..אוהב כסף לא ישבע כסף . אין מלווין לו לאדם אלא תורה ומעשים טובים .. הכל זה בלה בלה בלה

    4. 1

      צודק בכל מילה!!!
      רק יש לציין שיש כאלה שעושים הרצאות וממשיכים לעשות כסף….
      אבל בגדול כל מילה בסלע